Hvornår har I behandlet min sag?

Vi ved, at ventetid kan være en svær størrelse, når du ønsker afklaring på vigtige anliggender som forsikring og pension. Samtidig ved vi også, at det er vigtigt at behandle de henvendelser, vi modtager, grundigt og korrekt.

Når du kontakter os, kan du generelt forvente, at vi griber fat i dine oplysninger hurtigst muligt. Forløbet derfra afhænger af hvilke oplysninger, det drejer sig om.  


Hvor lang tid tager det?
Vi har for tiden ekstraordinært travlt med at hjælpe vores mange kunder, og vi arbejder målrettet på at gøre vores behandlingstid kortere.

Din sag kan p.t. forventes færdigbehandlet inden for 30 dage, men du vil typisk opleve, at det sker hurtigere. Hvis vi fx har brug for helbredsoplysninger, vil behandlingen af din sag dog typisk tage længere tid.

Vi giver dig besked, hvis forløbet trækker ud. 

Dine kontaktoplysninger
Vi sender dig et almindeligt brev, hvis du ikke har sagt ja til at modtage post fra os via e-Boks. Du kan tjekke på e-BoksÅbner i nyt vindue, om du allerede modtager post fra os ved at søge på Nordea Liv & Pension. Hvis ikke, er det nemt at tilmelde sig.

I nogle situationer kan vi også have brug for at ringe til dig eller sende en mail for at sikre dig hurtigere svar. Hvis vi ikke har dit telefonnummer og din mailadresse, kan du opdatere dine kontaktoplysninger via appen Liv & PensionÅbner i nyt vindue og i NetpensionÅbner i nyt vindue.