Digitalt kundepanel

Two men with iPads left
Om det digtiale kundepanel Flere informationer Om det digtiale kundepanel

Vil du være blandt de første til at se vores nye digitale løsninger?

I Nordea Liv & Pension arbejder vi målrettet på at tilbyde dig den pensionsordning, du har brug for, og på hele tiden af følge med udviklingen. Udviklingen i dag er digital, og vi tror på, at vi får de bedste løsninger ved at lave dem i samarbejde med vores kunder.

Det digitale kundepanel

Som medlem af det digitale kundepanel, kan du:

  • blive en aktiv del af vores udviklingsarbejde.
  • bidrage med input og holdninger via spørgeskemaer, tests og lignende.
  • blive kontaktet på mail 2-5 gange om måneden - det tager 5-10 min. at deltage.
  • selv bestemme fra gang til gang, om du vil deltage.
  • deltage, hvis du har en computer, tablet eller smartphone med internetforbindelse.      

Til gengæld for din tid får du en direkte linje til Nordea Liv & Pension, hvor din mening om vores løsninger går direkte videre til vores forretningsudviklere. 

Tilmeld dig her

Flere informationer

Når du er tilmeldt panelet, betyder det:

  • Nordea Liv & Pension kan kontakte dig på mail 2-5 gange pr. måned.
  • Du vælger altid selv, om du vil deltage i den tilsendte undersøgelse.
  • Dine data bliver kun brugt af Nordea Liv & Pension samt vores samarbejdspartnere til udvikling af kundeløsninger - og kun til at kontakte dig i forhold til din deltagelse i kundepanelet.
  • De samlede resultater fra en kundeundersøgelse kan blive publiceret af Nordea Liv & Pension f.eks. i et nyhedsbrev eller lignende.
  • Du kan til enhver tid framelde dig Nordea Liv & Pensions Kundepanel og få slettet alle dine data.