Nye eksklusive fordele for kunderne

 


Den 6. august blev TryghedsGruppen opdelt i to, så kunder i Nordea Liv & Pension nu har deres egen, selvstændige forening med 8 mia. kr. i ryggen.
En forening, som giver vores kunder en række eksklusive fordele i form af evt. medlemsbonus og direkte indflydelse på foreningens arbejde og Nordea Liv & Pensions bestyrelse.
Medlemsbonus er en kontant fordel for både eksisterende og nye kunder – en fordel, som kunderne kun kan få i Nordea Liv & Pension.

Få direkte indflydelse 

Den nye forening er medlemsstyret, og det betyder, at du som kunde i Nordea Liv & Pension har mulighed for at få direkte indflydelse på foreningens arbejde.
Foreningen står lige nu foran et helt blankt blad, og som medlem kan du være med til at beslutte retningen for, hvad den nye forening skal arbejde med.

Det er nemlig først efter det landsdækkende valg i begyndelsen af 2016, at det nyvalgte repræsentantskab skal træffe beslutninger om den strategiske retning, bonus og støtte til almennyttige aktiviteter.

Jeg vil derfor opfordre alle kunder til at stemme ved det kommende landsdækkende valg – og til at stille op som kandidat til repræsentantskabet, hvis man ønsker at få direkte indflydelse.
Jeg håber, at vi vil opleve en stor interesse for den nye forening blandt vores kunder, der lige nu har en helt unik mulighed for at være med til at skabe rammerne for en forening, der vil gøre en forskel.

Venlig hilsen
Steen Michael Erichsen
Adm. Direktør

 

Fakta

Den nye forening udspringer af et historisk tilhørsforhold til TryghedsGruppen.

Alle kunder med bopæl i Danmark er automatisk medlem af den nye forening. Medlemskabet koster ikke noget.

Læs mere om foreningen og det kommende valg på fnlp.dk.Åbner i nyt vindue