Kundepanelet er en succes – er du allerede tilmeldt?

I maj oprettede vi i Nordea Liv & Pension et kundepanel, som er blevet en stor succes. Blot den første dag fik vi langt flere tilmeldinger, end vi havde forventet:

”Allerede inden for de første timer efter lanceringen havde vi hørt fra mere end 100 kunder, som ønskede at være en del af panelet. Dét havde vi ikke regnet med,” siger Thomas Krogh Jensen, som er udviklingsdirektør i Nordea Liv & Pension. 













Vi prioriterer et tæt samarbejde med vores kunder

Umiddelbart efter at vi havde lanceret kundepanelet, sendte vi den første e-mail til de tilmeldte kunder, som vi spurgte, hvad de kunne tænke sig at se i en app.

På baggrund af svarene lavede vi hurtigt tre grafiske prototyper, som hver for sig levede op til kravene, men som var forskellige i opbygning og design.  Prototyperne sendte vi til kunderne blot få uger efter den første e-mail.

Thomas Krogh Jensen er overvældet over mængden af input, der kom retur fra panelet efter de første to e-mails:

”Begge gange har mere end 70 pct. af panelets medlemmer sendt konstruktiv feedback til os. Det er meget positivt, at der er så stor lyst til at give sin mening til kende. For et tæt samarbejde med vores kunder sikrer, at vi ender med en app, som giver værdi for dem.”

En tredje e-mail og prototype er netop sendt til panelet, og vi kommer tættere og tættere på en app, der giver dig et hurtigt overblik over din pensionsordning:

”Det, kunderne skal vide om deres pensionsordning, er jo desværre ofte langt mere, end de gerne vil vide. Og dét er drivkraften for os – at finde den rette balance mellem de to yderpunkter og samtidigt gøre det let og relevant for hver enkelt kunde,” afslutter Thomas Krogh Jensen. 

Du kan stadig nå at være med

Hvis du endnu ikke har tilmeldt dig kundepanelet, kan du sagtens nå det.

Du bliver en aktiv del af vores udviklingsarbejde og bidrager med input og holdninger via spørgeskemaer, tests og lignende. Vi kontakter dig 2-5 gange om måneden. Du bestemmer selv fra gang til gang, om du har lyst til at bruge 5-10 minutter på at deltage.

Panelet er for alle. Det eneste, vi har brug for, er, at du har lyst til at være med og har en computer, tablet eller smartphone med internetforbindelse.

Til gengæld får du en direkte linje til Nordea Liv & Pension, hvor din mening om vores løsninger indgår som en vigtig del af vores forretningsudvikling.

Tilmeld dig herÅbner i nyt vindue